Vigtige oplysninger til eksisterende ARCHICAD-kunder

Kære ARCHICAD-bruger

Først og fremmest ønsker vi fra GRAPHISOFT Center Danmark jer alle et godt nytår.

Som du muligvis har hørt, så er der med indgangen til 2020 sket ændringer i ARCHICAD-distributionen, og fra årsskiftet er GRAPHISOFT Center Danmark eksklusiv distributør af GRAPHISOFTs produkter i Danmark – herunder ARCHICAD og BIMcloud.                             

Jeg står i spidsen for GRAPHISOFT Center Danmark og supporteres af et dedikeret medarbejderteam, der alle har mange års erfaring fra byggebranchen og i særdeleshed med GRAPHISOFTs produkter. I GRAPHISOFT Center Danmark varetager vi support, undervisning, salg og kommunikation – og vi glæder os til for alvor at komme i gang.

Som navnet antyder har GRAPHISOFT Center Danmark et meget tæt samarbejde med GRAPHISOFT, som deres danske partner. Læs vores fælles pressemedelelse hér >> 

Hvad betyder det for dig som ARCHICAD-kunde?

At GRAPHISOFT Center Danmark er ny distributør, har betydning for dig som kunde. Alle eksisterende ARCHICAD-kunder er fra årsskiftet blevet overført fra den tidligere distributør til GRAPHISOFT Center Danmark. Vi bestræber os på at gøre overgangen så enkel og simpel som overhovedet mulig:  
 

A) Er jeres software-serviceaftale udløbet 31.12.2019, så skal du kontakte os hurtigst muligt for at indgå en ny serviceaftale med GRAPHISOFT Center Danmark. Software-serviceaftalen til ARCHICAD indeholder support, opgraderinger, ekstra materialebibliotek, licens til Twinmotion 2020, lagerplads til BIMx-projekter i ”skyen”, forsikring af licensnøgler og 20% rabat på kurser hos GRAPHISOFT Center Danmark. Software-serviceaftalen koster kr. 1.975 (eks. moms) pr. ARCHICAD-licens pr. kvartal.

B) Har I allerede forudbetalt for software-serviceaftale som gælder for 2020, er dine ARCHICAD-licenser allerede omfattet af serviceaftale. Du skal dog stadig kontakte os hurtigst muligt, for få gentegnet en ny aftale hos GRAPHISOFT Center Danmark. Ved fremvisning af betalt faktura, fratrækkes det forudbetalte beløb ved gentegning af nye software-serviceaftaler.


Software-serviceaftalerne skal tegnes eller gentegnes inden fredag d. 31.01.2020, for at sikre jeres ARCHICAD-licenser vil modtage opgraderinger som del af software-serviceaftalen. Har man ikke tegnet eller gentegnet software-serviceaftale hos GRAPHISOFT Center Danmark inden udgangen af denne måned, kræver det køb af en selvstændig opgradering, for at kunne få software-serviceaftale til sine eksisterende ARCHICAD-licenser.

Support

Software-serviceaftalen inkluderer fuld support fra GRAPHISOFT Center Danmark, og dermed også GRAPHISOFTs internationale support-team, når det er nødvendigt. Har du brug for hjælp med ARCHICAD-relaterede problemer, sidder vi klar på +45 8862 6680 eller support@formfaktor.dk
 
Få mere information om den danske lokaliseringsupportFAQsystemkrav og downloads hér på vores hjemmeside…

Hjælp os med at fejre åbningen af GRAPHISOFT Center Danmark

Har du lyst til at hjælpe os med at fejre åbningen af GRAPHISOFT Center Danmark, skal du sætte et stort kryds i kalenderen torsdag d. 23. januar kl. 15.30, hvor vi afholder Launch Party. Yderligere information og tilmelding via dette link >> 

Har du spørgsmål eller kommentarer, så hører vi gerne fra dig. – Vi glæder os til at servicere jer i de kommende år!

Med venlig hilsen

Thomas Graabæk

Arkitekt – Indehaver af GRAPHISOFT Center Danmark

Forrige
Forrige

Nemetschek Group øger omsætningen med 20%

Næste
Næste

Nu åbner GRAPHISOFT Center Danmark